اف بنر

مطالبی ک باید بخونی..متن های عاشقانه

اف بنر

مطالبی ک باید بخونی..متن های عاشقانه

اف بنر

مطالبی ک باید بخونی..متن های عاشقانه عادت کرده ام

عاشقــ♥ــانـه|جمــلات|داسـتان|موضوع

شعر های عاشقــــــــ♥ـــانــه|جملات|داستان|


عادت کرده ام

 

عادت کرده ام به اینکه همیشه
در بحران های زندگی ام,خودم هوای خودم را داشته باشم...
در شب های بی خوابی,خودم برای خودم لالایی بخوانم...
وقتی بغض میکنم,خودم,خودم را در آغوش بگیرم ودلداری بدهم..
می بینی؟!
تنهایی ..با همه ی دردی که دارد مرا""مرد"" بار آورده...
آنقدر که با همه ی "زنانگی ام"
"مردانه" به خود تکیه میکنم....؛

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 24 دی 1392برچسب:,

] [ 17:26 ] [ amin_051 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،